mandag 28. mars 2011

Ja, det er jammen moro å kjøre bil...

Det er ikke det at jeg har noe i mot å kjøre bil, jeg liker det tvert i mot ganske godt, men... noen dager kan det jo bli litt mye... I dag startet jeg med å kjøre barna til skole/bhg - 2km hver vei. Så var det til sykehuset i Tønsberg 4 mil, til et møte i Sandefjord - 2 mil - til Obs mens jeg ventet på at klokken skulle bli nok til å kjøre til Kvelde - så da ble det vel ca 3 mil til. Hjem... så skal jeg til Kvelde med dattera, opp igjen med henne - så da blir det 3 mil til, og så skal jeg svømme og spille i Kvelde i kveld, så da blir det 3 mil til...

Hva blir det, tro? 15,5 mil, ca... ja, ja.. men - jeg bor jo en FANTASTISK plass, så JEG VIL JO IKKE BYTTE, så da får jeg bare regne med noen sånne dager. Det er jo bedre å samle det på en dag enn å ta en 3-mil hver dag... Ja - det blir jo en 5-mil tur-retur jobben, da...men - sånn i tillegg :)

Jammen godt jeg har en bil jeg trives i, gitt ;)

Ha en fin dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar