fredag 17. juni 2011

Takk til Skagerak Energi...

Egentlig skal jeg ikke få strøm før på mandag, men i dag ringte jeg og beklaget min "nød"... 4 barn og fullt hus i helgen - og 1,5 uke uten vann... de har lovet meg strøm i løpet av dagen. Hun i telefonen kunne ikke si akkurat når, men - som jeg sa: jeg er overlykkelig bare jeg får det før helgen :)

I kommer en gjeng på overnattingsbursdag hos eldstemann, og i morgen kommer ei tante og ei kusine som skal overnatte - og kanskje den ene søstera mi, mamma og stefaren min :)

Så - kjekt både med strøm i Øppstua og vann på gården!!! Gjett om vaskemaskin og oppvaskmaskin skal settes på i dag, da... synd at det ikke er tørkevær i dag, men - det kan det jo bli i morgen ;)

Får heller fyre litt i ovnen så jeg får tørket klærne litt fortere :)

Jeg ELSKER vann i springen :)

God helg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar