tirsdag 3. juli 2012

sommer...

Denne sommeren starter med 2 uker uten barna mine... Det er ikke så lett å ha dem langt vekk i så lang tid. De er på ferie med pappa... har snakket med dem på telefon noen ganger... de savner mamma, også, men
de har det jo fint - og det har jeg, også. Senere er det min tur å ha dem med på ferie :) De kommer snart hjem nå...

Mens de har vært borte, har jeg hatt tid til å gjøre "alene-ting" :) Jeg har sittet mange timer for meg selv og strikket, mens jeg har hørt lydbok. Det er deilig...



 ja.. her ser du resultatene... :)

Forrige helg hadde jeg en tur over til Bergen. Jeg hentet noen møbler som en "gammel onkel" har laget en gang for lenge siden... enkel, hjemmelagde møbler - passer supert her på gården :) Gleder meg til å få pusset dem opp litt og satt dem inn :)

flere bilder kommer etter hvert - når jeg får et godt system for kommunikasjon melleom mobil og PC...!!! ... her kommer det noen fra turen vestover - fra fergen...









Ikke vet jeg hvorfor de har litt så blå!!! Har sikkert stillt inn kameraet på et eller annet - uten å vite det!!!

her kommer noen bilder av hytta, også. Har fått pusset opp ALLE vinduene!!! DET var deilige, det - selv om det var taket jeg hadde planer om å ta... det innså jeg at jeg må har noen "proffe" til å ta... :)

Det trengtes litt hjelp...

... og her har vi dagens/nymotens kitt!!! skal visstnok holde i MANGE ÅR...

ble jo fint på ble, da... ;)
 Takk for hjelpen, mamma og far...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar