torsdag 9. oktober 2014

HOLTEHEDDE med Mannen...

I dag ville Mannen og jeg gå oss en tur. Vi trenger begge å bevege oss mer, og vi er begge glad i friluftsliv. Valget av turaktivitet er egentlig veldig enkelt. Det ble riktignok ingen langtur, men - det er vi ikke spreke nok til noen av oss for tida. Vi kjørte derfor innover Støvlandsveien, og gikk den veien opp til Holtehedde. For MANGE år siden, gikk jeg en tur fra gården, via Holtetjønna, over Holtehedde og ned Støvlandsveien. Dette er en super dagstur. I dag hadde vi bare noen timer mens barna var på skolen, og som sagt er ikke formen som den en gang var...

Men - en fin tur ble det. Dessuten fikk vi tid til å prate litt og bare være sammen - han og jeg - ute i friluft... det var godt :) Vi gikk opp, satt på toppen og spiste og pratet - mens vi kikket på utsikten - og så gikk vi ned igjen :)

Det var spennende om vi i det hele tatt fikk noen utsikt, for det tetnet til med tåke på vei oppover. Da vi kom på toppen, fikk vi allikevel utsikt, for vi var rett under skyene. Det kom til og med noen solstråler innimellom. Her er noen bilder av de vakre fargene, de spennende skyene - og utsikten :)



Her gikk vi opp :)

Mannen og jeg-selfi

Flotte farger på vei opp...
Det var UTROLIG mye vann i terrenget :) Dette er altså stien...



På vei opp...

På toppen...


Utsikt

Spennende skyer...



..0gså meg, da...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar