onsdag 16. januar 2013

mmmm.....

Appelsin i båter...friskt, syrlig, sunt og godt...

Lurer på hvorfor det er så mye lettere å gå i skapet og finne noe usunt? Sjokolade, f.eks...det er ikke alltid det smaker godt med sjokolade en gang! Allikevel er det fort å ta seg en bit eller tre...etterpå sitter jeg der med en søt, fet smak i munnen - og dårlig samvittighet for jeg vet at jeg ikke burde spise det...i hvert fall ikke så ofte...vet jo også at på lang sikt er det appelsinen som gjørmeg godt - og her og nå!!! For jeg synes det er godt med appelsin :)

Ja, ja...en gjør ikke alltid det beste, men - det hjelper jo veldig om jeg prøver å kjenne etter hva  som gjør meg godt - i stedet for å fylle meg med det som ikke er så bra :) ...kanskje finne ut hvorfor jeg gjør det...hva er det jeg egentlig vil :)

Har vel i grunnen et stort prosjekt, der ;)

Ha en fin dag - og kjenn etter hva du vil - og hvor du vil :)

Jeg vil på fjelltur! Det er selvfølgelig kjekt å ha litt lager på tur, men - hvis jeg bytter ut fettet med muskler, kan jeg nok orke å bære litt ekstra mat ;)

Nyt dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar