onsdag 4. desember 2013

SOBFOB-kveld med lysstøping

Det første vi gjør når de kommer, er å fore og kose med dyra. I dag var det ekstra spennende, siden vi hadde fått kanin-unger. De fikk ikke lov til å holde dem, men å kose med dem. De er nyyydelige :)

Så har vi støpt lys. Det tar så lang tid - og er vanskelig å være tålmodig nok - når en skal dyppe lys. derfor pyntet vi heller noen "beholdere", som vi kan bruke som "lysestaker". Det ble noen grønne og noen hvite.







 

Litt tid til å kose kattunger ble det, også - og til å lese bok... Siden jeg nå akkurat har tatt eksamen (vet ikke om jeg har stått) i "dyreassisterte intervensjoner", ser jeg jo hva disse kattene gjør for dem som er her. Godt å ha en katt og kose med mens en leser... :)


Vi spiste havre- og semulegrynsgrøt i dag. Skal legge ut oppskrift - etter hvert... gi meg gjerne tilbakemelding om jeg glemmer det ;)


Til slutt lagde vi noen bivoks-lys. Har jo tross alt en mann som har startet som birøkter (i det små...). Det lukter så fantastisk godt av bivoks-lys, og så får jeg skikkelig julestemning. Vi hadde alltid bivokslys hos mamma i jula, da jeg vokste opp :)



mmm...gleder meg til jul...

NESTE SOBFOB-kveld blir om bare 1 UKE!!!
11.desember kl 16.30-19.00.

Lyst til å bli med? Ta kontakt.
Kr 75,- pr. person pr. gang - evt. pris for hele våren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar