torsdag 28. februar 2013

Spinning... Hvarnes...bygda vår...

I dag fikk jeg kommet meg på spinning...du verden - for et slit... :) Men - det er jo faktisk litt moro, også, da - og etterpå er det jo kjempedeilig :) Dessuten så får jeg jo veldig god samvittighet :) ... eller skal vi kalle det selvfølelse...selvtillit...god følelse, i hvert fall ;)

Det er ganske godt gjort, at vi i lille Hvarnes har en spinningsal med over 20 sykler - og EGNE instruktører fra bygda!!! Det må jeg si... godt gjort, Hvarnes :)

Ei levende bygd... i dag har det vært både spinning og klatring og skyting i hallen... spinning og klatring trekker folk fra både Kvelde og Hvarnes. Skytinga, den som er på torsdager, er vel i grunnen Styrvoll...tror de leier hallen.

Så - dere som tror at vi bare pusler rundt i vår egen lille "bakevje" (bor jo nære Lågen, så en kunne jo fort tro det) - dere må nok tro om igjen. Folk kommer faktisk TIL Hvarnes for å drive med aktiviteter :)

Når jeg først er i gang med å nevne de flotte tinga folk kommer til Hvarnes for å bli med på, så får jeg jo nevne Makalausen revygruppe - og ungdomsrevyen. Det er utrolig morsomt - og KJEMPEGOD kvalitet på det som blir gjort. Fikk dessverre ikke med meg revyen i år, men - jeg gleder meg allerede til neste revy - og dessuten håper jeg den som var i år kommer på film. Det er VIRKELIG noe å sette av tid til, altså.

..og så er det jo naturen vår, da... den er jo verdt et besøk... nå har vi jo også fått oppmerkede løyper med postkasser der en kan skrive navn. Det er moro :)

Ja - jeg er virkelig takknemlig for å få bo i denne bygda, altså - takk folkens :)

Nyt livet - og nyt Hvarnes :) (ps. hvis du skulle være så uheldig å ikke bo her, så er du hjertelig velkommen på besøk til bygda vår ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar