torsdag 20. juni 2013

Møte med landbrukskontoret

I dag var første dag med fri fra jobb... Hadde avtalt møte på landbrukskontoret kl 9. Det var utrolig inspirerende! Godt å få støtte - og realitetsorientering  - i forhold til tanker og ideer. Fikk mange gode innspill i forhold til hvordan jeg kan komme igang med aktiviteter her på gården:)

Er skikkelig klar for å jobbe målrettet i sommer:)

Fikk allikevel et bevisst forhold til tidsplan.. kan kanskje regne med å komme i gang med et "ferdig" tilbud om to år. Flaskehalsen er i grunnen å skaffe folk som er interessert i tilbudet mitt...så...det er bare å sette i gang med å ta kontakt med DE RETTE FOLKA!!! ;-)

På veien hjem, dro jeg innom Felleskjøpet i Larvik. Der fikk jeg råd og veiledning av en hyggelig og dyktig mann - virket i hvert fall sånn... Nå har jeg bestilt 100 m strømgjerde med tilbehør! Da kan vi etter hvert få tak i noen sauer og geiter. Gleder meg til å få et flott kulturlandskap;-)

Kl 14 hentet jeg barn på skolen. Egne barn kjørte med drosja:) Det ble 13 barn - og etter hvert 3 ungdommer og 3 voksne i tillegg til meg. Vi hadde skikkelig sommerfest med brus, kake og vannkrig :)

Dobbelt glede er det jo når vi vet åt vi i hvert fall får beholde skolen vår i 4 år til :)

I ettermiddag fikk jeg klippet plenen. Da blir alt mye "ryddigere" i hagen:)

NYT SOLA, når den er fremme:) Fyll på med D-vitaminer;)

*god sommer*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar