lørdag 13. juli 2013

Bed&bakery

Min eldste stesønn kom med et strålende forslag på navn... Bed&bakery :) Som dere sikkert forstår, spiller det jo på det kjente uttrykket "bed&breakfast"... Her kan du leie bakerovnen og resten av "bakeriet" og så kan du overnatte i naborommet:)

 

Det er seng til to som er glad i hverandre, og en seng over... Madrass eller ekstra seng, kan settes inn :) Når jeg setter deig, setter jeg den et snaut, halvt døgn i forveien. Jeg lærte av en homeopat en gang, at det er sunnere med kaldheving. Det blir en sunnere prosess...  Derfor kan det jo være kjekt å sette deigen på kvelden, sove i naborommet og fyre opp på morgenen.

Det er jo koselige, nostalgiske omgivelser, så det kan jo være koselig:) Jeg tenker å sette ut noe å sitte på/ved utenfor det vinduet med geiterams på utsiden...der er det flott kveldssol. (bildet til venstre...)
På forsiden av bryggerhuset, er det flott morgensol :) (bildet til høyre)
 - Selvsagt må det jo være sol, da... det kan jeg (dessverre) ikke garantere...




VELKOMMEN til bed&bakery...

Ps. Det er lov å sove der uten å bake, også, altså...

Nå er alt rent og ryddig, men litt "stasj", som gardiner etc. kommer etter hvert :)

Kr 300,- for leie av rommene i 1 døgn. 
Kr 200,- i tillegg, hvis du skal bake... 

Tidspunkt for leie er i utgangspunktet kl 18 den første dagen til kl 18 den andre dagen - hvis du vasker selv. Hvis du vil betale for vasking (kr 100,-), må du ut før kl 17 den andre dagen :)

Det er ikke innlagt vann i bryggerhuset.
Du får tilgang på toalett og vask i Øppstua. Et koselig, lite bad :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar