torsdag 25. juli 2013

Snart ÅPEN GÅRD!!!

Ja, nå er vi spente... akkurat på søndag er det meldt regn, men - vi håper jo at det endrer seg, da...Værmeldinga kan du sjekke her: yr.

Vi holder på å ordne og rydde. Gjøre i stand, slik at det skal være hyggelig - når det forhåpentligvis dukker opp noen her på søndag :)

Det blir jo veldig spennende... kanskje noen synes det er litt dyr inngang? Har tenkt mye på det... kan i hvert fall trøste med at kaffe, te, saft og lapper ikke er så dyrt, da :) I dag har jeg kjøpt inn, slik at jeg kan lage lapper og lage drikke.

"Ungene" holder på med å ordne for geitene. Både mat, rydding, bygging, temming m.m. skal gjøres :)




 



Akkurat nå har vi 2 hunder ekstra på gården. Det ene er søstera mi sin
(sønnen hennes er også her, da... og den andre kommer i løpet av dagen...)
den andre hunden er mannen min, så den er vel min "stehund" :)
Blomsterbedet som ble laget i "full fart" her tidligere i sommer, kommer seg - og blir flott. Fikk en del avleggere fra ei "mamma-kollega" her i Hvarnes :)

Disse blomstene har jeg hatt inne på vaskerommet i vinter. De så litt stusselige ut da jeg satt dem ut, men nå kommer de seg skikkelig :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar