mandag 22. juli 2013

Herlige, fantastiske dager...

... Hvor en kanskje ikke får gjort så innmari mye...i hvert fall ikke så mye som jeg kunne tenke meg å få gjort...får gjort litt, da...og så får jeg jo nytt friheten til å velge hva jeg skal gjøre når...;) Har i grunnen ikke hatt så mye overskudd...ikke bare pga.varmen, men jeg dro på meg en skikkelig influensa og ble nesten sengeliggende noen dager...uka etter har jeg "hanglet"...

Men -  det er jo helt utrolig, fantastisk, herlig å få en SKIKKELIG SOMMER!!! Når en kan gå i shorts hver dag, i flere uker...kose seg i skyggen, sole seg i sola...herlig..

...og det i tillegg til at vi hadde en suuuuper vinter... Skikkelig med snø, og sol i vinterferien og helt til påsken, og en herlig påskeferie i tillegg! Ja, kan en ønske seg mer??? Var jo t.o.m sol da jeg var så heldig å oppleve noen flotte vinterdager i Alta i begynnelsen av april...


LIVET ER HERLIG...NYT ØYEBLIKKENE!!! De små detaljene, de små opplevelsene...det er DE som er LIVET...!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar