tirsdag 6. august 2013

Tilbud til støttekontakter og brukere :)


Jeg har nå sendt ut tilbud til en del kommuner om følgende: 

TILBUD FOR STØTTEKONTAKTER OG BRUKERE

Først litt om hvem jeg er: Jeg er adjunkt med opprykk. Til daglig jobber jeg i skolen, der musikk og spesialpedagogikk er mine hovedoppgaver. På gården min vil jeg tilby en arena der det er rom for mestring og gode opplevelser, samspill med andre og med dyr.


Jeg ønsker å tilby «åpen gård» for de som har støttekontakter. Det er ikke alltid så lett å vite hva man skal finne på, og en føler seg kanskje litt «alene» når en skal være støttekontakt og «finne på noe» med brukeren. Her vil en også kunne treffe andre i samme situasjon.

Tilbudet passer for barn/unge/unge voksne som har kognitive utfordringer: autisme, asberger, lett/moderat psykisk utviklingshemming, ADHD, ADD etc. Det er også mulig for folk med rullestol å bruke deler av tilbudet.

Tilbudet mitt er som følger:
Annenhver onsdag (onsdager i oddetallsuker) tilbyr jeg en arena der en kan gjøre forskjellige aktiviteter – både ute og inne – i 2,5 timer, kl 1630-1900.
Jeg har satt opp følgende onsdager i høst (fortsetter etter jul, hvis det er interesse for dette): 

11. og 25. september, 
9. og 23. oktober, 
6. og 20. november, 
4. og 18. desember.

Det er mulighet for mange aktiviteter – både inne og ute. Det er støttekontaktene som er ansvarlig for «sine brukere», men jeg vil være tilgjengelig og tilby hjelp, veiledning og aktiviteter.
Inne: er det mulighet for diverse hobbyaktiviteter, brettspill, film, PS2, internett-tilgang og en kan bruke kjøkkenet. 
Ute: friluftsliv, kontakt med dyr (geit og sau) og stelle for dem, vedproduksjon, spill og lek m.m.



Tilbudet koster 75,- kroner pr. person pr.gang; evt 350,- kr pr. 5 ganger "klippekort". 
Påmelding bør skje dagen før, men kan også ringe samme dag for å høre om det er plass. Påmelding og informasjon om evt. spesielle aktiviteter foregår via nett/telefon.

Jeg tenker at det ikke bør være mer enn 10 brukere pr. gang, men det vurderes fortløpende.

Nærmere informasjon kan du finne på: www.nordreholt.blogspot.com eller du kan ringe 99 00 46 06.
Påmelding skjer til e-post: milla38@live.no eller mobil 99 00 46 06

Mvh Camilla Fauske

...dette er et privat tilbud, så hvis du leser dette og tenker at dette er interessant for deg/dere, så er det bare å ta kontakt :) Du kan finne mer infor (etterhvert) under fanen: SOB (støttekontakter og brukere).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar