søndag 7. juli 2013

Fagerhøy fjellskole - sommerleir



Da leiren på Hardangervidda var ferdig, kjørte jeg videre til Fagerhøy fjellskole på Peer Gyntveien i Hallingdal :) Der møtte jeg Mann og barna hans :) Det ble 60 mils kjøring den dagen, men - det var det verdt ;) Det begynte å regne litt i det jeg kom opp, og da var jeg nok også litt sliten, men - dagen etter var det supert :) Det var mange andre her også, og det var SUPER-INTERESSANT å være der. Traff mange spennende mennesker og lærte mye :) Tusen takk til alle dere som var der - og gav av dere selv :)

Det var også kjempeartig å treffe igjen ei venninne som jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med på over 20 år! Vi spilte sammen i Vestfold ungdomsorkester og Vestfold symfoniorkester - en gang i tida. Den gangen hadde vi veldig god kontakt, men "du vet" - tida går og en etablerer seg... nå er det heldigvis ikke så langt til Kongsberg, så det går faktisk an å holde kontakten videre :) Det vil jeg, for det var utrolig trivelig :)

Fikk gått meg noen turer i fjellet, og tatt noen bilder. Det er utrolig flott der - og jeg elsker fjell-lufta :)












Det ble jo aldeles fantastisk når sola tittet frem :) Ble til og med litt solbrent!!! 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar