fredag 18. februar 2011

Yoga...

Jeg har LENGE hatt lyst til å prøve meg på yoga... har fortsatt ikk prøvd meg, men - har kommet et steg nærmere nå. Nå har jeg nemlig sett på en YOGA-dvd som jeg har hatt i hylla i lang tid. Trenger ikke å gå på kurs enda, for her har jeg i grunnen noe å jobbe med "ei god stønd framover"!!! Men - det ser utrolig deilig ut - egentlig... jeg er jo stiv som en stokk, så - det er bare å begynne å trene :) Tror mange ting vil gå lettere hvis en gjør disse øvelsene. Jeg kjenner nesten fysisk at slike avspenninger må være deilig, så - jeg skal begynne å øve på den første øvelsen :)
*Bildet er hentet fra nettet...

1 kommentar:

  1. Yoga er fantastisk bra! Jeg gikk et kurs da jeg var gravid første gang, Yoga for gravide, og det var verdt hver en krone og hvert et minutt :) Pilates er også fantastisk trening for stive skrotter.

    :)

    SvarSlett