torsdag 7. mars 2013

Ny vaskemaskin!!!

I dag har vi jammen blitt kvitt MANGE penger, gitt...svosj...så hadde jeg brukt en halv månedslønn, gitt!!! Vi var nemlig på do-kjøp - og der går pengene fort, gitt. Jeg driver jo ikke med så mye sånn "dameshopping" - ja, mener ikke shopping av damer, selvsagt, men- sånn shopping som damer ofte driver med... Hørte en gang en reklame der de så at hvis dama vår sur, var det bare å la henne kjøpe noen nye sko, så var alt bra...ikke akkurat sånn her...

Men - på el-kjøp...der kan pengene forsvinne fort, gitt...

Først var det bursdagsgave til de to minste ogmeg selv: PlayStation3 med ekstra håndkonsoll (eller hva den heter den greia du trykker på...) Og en sånn slags sensor/kamera som gjør at en kan spille bevegelsesspill...og noen spill...dans, sport og bilspill...

Så var det vaskemaskin...hadde en gammel etter søstera mi. Denbrukte jeg nettopp 1000 kroner på for Å få den fikset, mwn...de pengene kunne jeg spart. Allikevel var det jo riktig å forsøke å få det gamle til å virke litt lenger, tenker jeg...

I dag har jeg kjøpt akkurat den maskinen jeg hadde lyst på da jeg for en måned siden kikket på maskiner...bare at den var blitt 2000 kroner rimeligere:) - og akkurat nå slo det meg atda har jeg jo faktisk spart 1000 kroner på å reparere del gamle for så å få den nye billigere ;)

Fikk hjelp av eldstemann til å bære den inn i kveld. Nå har jeg - i motsetning til hva jeg hører menn gjør...- lest bruksanvisningen:) I morgen skal jeg montere den og forhåpentligvis få vske noen klær...

Gleder meg til å fylle opp med inntil 12 kg klær!!! Deretter skal jeg sette i gng Samsungs unike boblesystem og få superreneklær :)

GLEEEDER MEG TIL Å VASKE KLÆR :) Dessuten gleder jeg meg dobbelt til å (forhåpentligvis) kunne vaske klær i en maskin jeg har innstallert helt selv :)

Ha en fin natt - og morgendag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar