tirsdag 16. april 2013

Bursdagsbesøk av bestevenninna mi :)

I helgen hadde jeg besøk av bestevenninna mi. Det var kjempekoselig :) Vi var stort sett hjemme på gården. Her var det "piker, vin og sang" - vi hadde det nemlig moro med Sing Star på lørdagskvelden - og det andre sier seg vel selv... ;)

På lørdag tok vi oss en tur til Tønsberg. Brukthandler og loppemarked sto på planen :) Det er dessverre ikke så lett å få oversikt over loppemarkeder i nærområdet. Det finnes jo en fin loppemarked-nettside, men - den er sjelden oppdatert... kanskje jeg skal opprette en "loppemarked-side" på FB...vi får se... :)

Jeg fikk tak i et flott skap på den ene brukthandelen. På søndag tok vi en liten omorganisering i stua - og plutselig ble det mye koseligere her :)


De små, røde lyktene fikk jeg av venninna mi i bursdags-presang :) Hun har laget dem til meg... det er kjempekoselig :) De er bringebær-røde - og i følge dattera hennes på 16, passer de bedre hos meg enn hos henne, så da var det jo bare å lage dem ferdige til meg :) (Takk, venninna mi ;)


Det var en trivelig helg - med trivelig selskap, god mat, gode samtaler m.m. Vennskap betyr mer enn gull!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar