lørdag 27. april 2013

En liten tur på setra...

Det er to år siden sist jeg var på setra mi. Da begynte vi å dra opp litt av gulvet for å se hvor dårlig det var. Det var VELDIG dårlig... har etter det gått og tenkt på at jeg burde vært der oppe - og at jeg må få gjort noe der oppe, men - har ikke kommet meg dit... I dag fikk jeg endelig tatt en tur :) Det var godt :)

Jeg ble positivt overrasket over at alt så omtrent ut som sist gang, bortsett fra litt mer muselort, da...men - det hadde jeg i grunnen regnet med. Det var faktisk mindre muselort enn jeg var redd for - og soverommet er fortsatt uten mus... :)

Mamma og far var med opp, vi spiste helt fersk eplekake på trappa :) Det var fantastisk! Jeg er så takknemlig for det jeg har fått :)

Enkel standard på kjøkkenet... :)


Ikke så mye å bevege seg rundt på, akkurat... :) Trenger en snekker...

Setra mi... ;)




Noen små, gule blomster vokser på setervollen... noen som vet  hva de heter?

Denne vet jeg hva heter, altså ;)

I går hadde mamma, far og jeg en trivelig kveld. En litt forsinket bursdagsfeiring for meg :) Ikke ofte vi sitter alene, akkurat... :)

Det var jammen deilig med reker... har hatt lyst på det noen uker, egentlig... :)

Ute i hagen har vi hatt dugnad og fått "røsket opp i" bed og klippet busker... inne har mamma gjort husarbeid :) Jeg er utrolig heldig, som har så god hjelp...  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar