fredag 24. januar 2014

TIDSTYVEN...

Ja, hvem er det? Kan nok være mange - eller mangt...akkurat nå tenker jeg på FACEBOOK... Det er mye bra med facebook, altså. Der kan en være med i grupper der en kan få kontakt med andre som driver med de samme tingene som en selv. En kan lære av andres erfaringer og kunnskap. Påvirke hverandre. Inspirere hverandre. Glede hverandre... Men - tida flyr fort i godt selskap heter det... I dag er jeg hjemme med dårlig mage. Skulle bare kikke litt på FB, og blir sittende her og trykke og glo i laaange tider. ...og tida flyr... så hadde jeg sett på mye av det interessante - det er sikkert mye mer - og så tenkte jeg: jeg vil bare spille et av disse FB-spillene en gang. Det er lenge siden nå. Har faktisk ikke brukt dem i år - det var jo et nyttårsforsett. Plutselig var jeg helt hekta...runde på runde...neste gang går det, kanskje...nei..om igjen...nå da?...nei... ...og tida flyr... MEN - jeg kjenner at dette er egentlig skikkelig teit. Det er egentlig litt kjedelig. Det går jo ikke...de vil ha meg til å kjøpe hjelp...Men - der er jeg heldigvis for gjerrig...så - da må en satse på venner...en kan jo be venner om hjelp...det har jeg gjort før... ...men - tida flyr... jeg har egentlig ikke lyst til dette, jeg... I dag er detjo greit. Får ikke vært så nyttig i dag, uansett...sitter her med vondt i magen -og kort vei til do...men - jeg kan jo heller lese litt, eller kanskje til og med slappe av litt. Er jo kjempetrøtt, men blir helt hekta... kjenner at dette kan ikke være sunt for noe som helst... stråling, skjerm som "flimrer", bortkasta tid... Nei - dette gidder jeg ikke å bruke tida mi på. FARVEL - surrete, tidtrøytespill... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar