tirsdag 8. februar 2011

En vanlig tirsdag...

Ja, da er snart en "vanlig" tirsdag over... Alle har vært på skole, barnehage og jobb. Naboen (kjæresten) har vært på middag, og holder på å måke hele gården. To av barna har blitt kjørt og hentet på lek og atkivitet i hallen. Lekser er blitt gjort, middag spist. Noen har hørt lydbøker og lekt. Nå er det på tide å få de tre yngste i seng. Eldstemann kan bli opp litt lenger... snart er det voksentid med en kopp te, før vi tar kvelden i 10-tiden (håper jeg).

Altså - en helt vanlig dag...

3 kommentarer:

  1. Det er hverdagene det er flest av. Viktig at de også er hyggelige :)

    Ha en nydelig aften. Og du, kan hende du får litt besøk om ikke så lenge. blir visstnok hjemme en stund til ;)

    SvarSlett
  2. Så fint:) ...ja - du skjønner hva jeg mener ;)

    SvarSlett
  3. ja, det gjør jeg. Nå skal jeg sørge for å fylle dagene mine med hyggelige aktiviteter og mange gode venner :)

    SvarSlett