søndag 13. februar 2011

Lørdagskveld med "gutta"...

Siden mine barn er med pappa på leir, tok jeg en tur opp til kjæresten - og hans 4 barn i går kveld. Det ble en trivelig kveld - med "gutta" (han har 4 gutter...) - pizza, brus, godis og STAR WARS... tror det var eneren, men - en revidert utgave :) Det ble min andre Star wars-film... den første så jeg med en kamerat i Tromsø for snart 2 år siden :)

I dag spiste vi en deilig, felles frokost før jeg tok turen hjem til meg selv. Her skal jeg romle litt rundt - egentlig skal jeg jobbe litt på kontoret... - før de henter meg i ettermiddag. Da skal vi på besøk til noen venner av dem :)

...og i dag er det et aldeles nyyyyyyydelig vær ute!!! Det kan nesten ikke bli bedre enn sol, snø og kaldt :) FANTASTISK - jeg blir glad bare av å kikke ut vinduet - og enda bedre blir det når en kommer seg ut :)

Ha en strålende søndag - og MORSDAG - for dem som er det ;)

NYT LIVET!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar