mandag 11. juli 2011

Sommer og ferie-tid!!!

Jeg har vært på FERIE :)

Først var det bryllup i Hardanger... bilder fra dette bryllupet kan du se på bloggen som jeg har linket til: "Livet i huset ved veien". Min kusine var en vakker brud på et idyllisk sted :)

Det var trivelig. Slekta var samlet. Vi fikk spillt sammen. MORO :)

Dagen etter bryllupet kjørte mamma og stefar kjæresten og meg opp på fjellet ved Voss... LANGT opp på fjellet :) SNØ!!! Vi fikk en spennende og utfordrende tur: Voladammen, Volahytta, Tvinnestølen og til Tvinno :) En flott tur, men jeg anbefaler å sjekke hvor mye snø som ligger i fjellet før en legger ut på tur :)

Tur på Rallarveien - St.Hans-aften

Hardingasete - der bryllupet var.


Steinsdalsfossen i Hardanger ;)


Dette er også den fossen :)

Et bilde til fra Rallarveien...

Ned mot bunnen av Vørinsfossen!

Fossen til høyre er Vøringsfossen...

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder Camilla! Og fossen i Hardanger heter Steinsdalsfossen;)

    Kle M:)

    SvarSlett
  2. Hei Camilla:)))
    Vestlandet er idyllisk:). Jeg har vært ved denne fossen. Ser ut som dere har hatt en fin tur, til tross for snø. Flotte bilder!
    Ha en fortsatt fin sommer:). Jeg venter bare på at vi skal få såpass med oppholdsvær,slik at jeg får begynt å male huset:). Det tar sin tid:)

    Britt

    SvarSlett
  3. Ja, vi har hatt en herlig sommer :) Har kost meg mye. Nå er det deilig å være hjemme :) Jeg skal male inne, så det er ikke så farlig for meg - enda... men - til uka skal eldstemann og en fetter eller to male bryggerhuset - ute - så da er det fint om det blir bra ;)

    SvarSlett
  4. Takk, Mette ;)Har rettet det opp nå :)

    SvarSlett