mandag 2. april 2012

Rydding på låven...

I og med at min eldste sønn ønsker seg å feire konfiramsjonen sin på låven her, så har vi i dag startet en ryddeprosess... det hjalp faktisk ganske mye, så - det "prosessen" er godt i gang. Vi var mange som hjalp til, og jeg takker alle som deltok. Men - det er jo litt rart å arbeide sammen med følgende:

Min tidligere mann, som på lørdag giftet seg med min tidligere bestevenninne, min tidligere svigerfar, min søster og hennes to barn og min mor og stefar... dessuten alle mine barn :) Mange tanker som går gjennom hodet... men - følelsene - de får en holde litt unna... det er jo en fin trening til selve konfirmasjonen, da...

Nå er jeg sliten - skal legge meg straks... var bare så gøy å lage film i Picasa :) Har laget en liten snutt fra sist sommer, som jeg skal forsøke å sende på e-post til kjæresten. Eller så får jeg bruke google-kontoen min og laste den ned på PC-en hans :)

Natta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar