torsdag 9. oktober 2014

Tjaa, stopshop, ja...

Leste akkurat innlegget mitt fra desember i fjor, om stopshop... Hvordan har det gått, da, egentlig? Hmmm...må vel innrømme at det ble som med nyttårsløfter ofte blir... Var nok best på stopshop i starten av året. Men - det er jo aldri før seint å.forsøke igjen, og nå er det jo fortsatt noen måneder igjen av 2014...:)

Jeg har nok blitt flinkere til å unngå "dilldall", men... Deg blir jammen litt av det, også... Kjøpte f.eks. noen søte, prikkete pynteting til å ha på bordene... Tenkte på neste års konfirmasjon... Da jeg kom hjem, likte ikke eldstedattera dem - i hvert fall ikke de rosa... Derfor har jeg brukt dem litt i sommer. Men - har jo til et langbord med mange gjester...:)

Var også på et loppemarked i våres - et skikkelig godt, gammeldags loppemarked med gode, lave priser :) Det var knallmoro - fikk med meg mange fine skatter...og en del som jeg kanskje ikke trengte... Men - brukte i hvert fall ikke så veldig mange penger... I høst har jeg også vært på et loppemarked. Der kjøpte jeg meg "ny stue"... Noen fantastiske, gamle møbler med utskjæringer. Dette betalte jeg litt for, men - det er jo faktisk første gang jeg kjøper meg sofa til stua, da... Den jeg hadde ble ny stue i Øppstua, så det ble muligå sitte der, også.

Jeg har også investert i splitter nytt friluftsutstyr... Lavvo til 10, med innertelt i halvparten... Skikkelig goretex dress og gamasjer til meg selv. Bålpanne. Nå er det bare å komme seg mer ut på tur... Men - er i gang med det, også. Kanskje noen vil bli med på lavvotur neste år? Har minst to venninner med lavvo...så - kanskje jeg får med meg noen...;)

Nå i det siste, har jeg begynt å gi bort... Jeg har gitt til en liten organisasjon i Larvik. Trodde jeg hadde gitt til Hjelp oss å hjelpe i Vestfold, men - det var visst til Hjerte for å hjelpe i Larvik. Det er jo egentlig det samme HVEM en gir til, bare det kommer til nytte for noen...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar