tirsdag 1. mars 2011

Endelig i gang med trening igjen :)

I går var jeg på spinning. Hadde ikke vært der siden lille-julaften ;) Det var deilig :) Etter spinninga dro jeg rett til Kvelde og svømte noen meter og tok badstu. Skikkelig "meg-selv-meg-selv"-kveld :) Det blir nok flere sånne - når jeg får sjansen :)

Har sett for meg opp til flere fjell-turer med hytte-til-hytte-vandring i sommer, så det er bare å komme igang igjen...

..og i dag kom jammen sola fram ;) DET var i hvert fall deilig!!! I kveld blir det kontor-jobbing... det må også gjøres...

1 kommentar:

  1. nydelig vær i dag, ja. Håper det blir like fint de to neste dagene som jeg er hjemme. Viktig og riktig av deg å ta deg tid til deg selv, også. Ellers går det fortere galt enn vi tør tenke på ;)

    Nyt kvelden, vi snakkes :)

    SvarSlett