tirsdag 12. april 2011

En herlig innholdsrik dag :)

Startet med frokost med kjæresten. Omelett med en rest av "koskos" (aner ikke hvordan man skriver det - og det var første gang jeg hadde det på søndag).

Var i butikken kl. 8.15  - i Siljan - for å kjøpe inn til bursdag.

På jobben hadde vi en innholdsrik, intens og trivelig dag. Med gode kollegaer og trivelige elever. Det er fantastisk å samspille - både musikalsk og menneskelig med elever på mellomtrinnet. Tidligere var jeg en typisk småskole-lærer, men - nå er jeg en typisk mellomtrinnslærer - hvordan nå det er. I hvert fall trives jeg veldig godt med denne aldersgruppa.

Etter jobb var det bursdagsfeiring for nest-eldste. Hun har bursdag i dag, og har nå blitt 11 år :) Vi feiret i det ny-tilbake-vervede huset! Bar opp TV og Sing-Star, lagde taco, og hadde for første gang KJØPEKAKE i barnebursdagen!!! Håper egentlig at det blir siste gang, også, men... denne uka er det rallykjøring i foreldremøter.

Så kjørte jeg bursdagsdeltakerne til ungdomslokale der det var Maurtua. Pappaen var med og arrangerte bursdag - og han var også leder på Maurtua. Dermed tok han over ansvaret for barna, og jeg kunne dra på SFO-foreldremøte og SU-møte.

Tilbake til "rallyet": Mandag FAU-møte, tirsdag SFO og SU-møte, onsdag foreldremøte på jobb, torsdag foreldremøte i bhg - og på fredag - ja - da er det påskeferie ;)

Nå legger jeg meg til oppvarming i badekaret, og legger meg sent... hører litt lydbok: "og bakom synger skogene"...er vel av Trygve Guldbrandsen eller noe sånt :)

I morgen er det påskegudstjeneste på jobben, og gjett hvem som har øvd inn sangene med elevene - jo - det er musikklærerne... jeg og en til... ;) Skal spille litt fiolin til inngangssalmen. Tror det blir en fin opplevelse med mange deltagende elever :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar