tirsdag 5. april 2011

MSN...

Ja, gamle kjærringer kan lære seg litt av hvert... det velger jeg å tro, så nå har jeg lastet ned MSN, og inviterer alle mine facebook-venner med MSN til å være mine kontakter - tror jeg... det blir jo spennende ;)

Viktig å følge med på hva elever og barn - og venner driver på med :) - og - jeg har aldri hatt problemer med å ta utfordringer på data! Har tross alt hatt datamaskin i 28 år!!! Det er ikke småtterier, altså ;) Den gangen dreiv vi jo med programmering, da, for det var jo ikke noe som het tekstbehandlingsprogrammer, exel - eller internett den gangen... men - en får jo prøve å følge litt med i utviklinga - selv om det kanskje går litt tregere :) Det er i grunnen derfor jeg sitter her og skriver på denne bloggen, også...

Ha en fin ettermiddag. Er klar for en kaffekopp - hjemme hos ei venninne etterpå ;) Kan jo ikke slutte med øyekontakt!!!

Klem...

2 kommentarer:

  1. MSN har jeg hatt i mange år, men jeg er litt lei den formen for chat på data. Blir litt sliten av å måtte svare når andre forventer det hele tiden. Da synes jeg det er greiere med facebook som man kan svare og kommentere når man selv vil :)

    SvarSlett
  2. Ja - jeg vil vel si at det aldri blir akutelt å svare på andres premisser... det blir jo slett ikke mulig, for jeg skrur av PC-en når den ikke er i bruka, så - da har jeg vel god kontroll på det ;) Men - det kan jo være artig å bli kjent med "redskapet"... men - da kan jeg jo bare ta kontakt med min "gamle venninne"... ;)

    SvarSlett