fredag 6. mai 2011

Kinobursdag :)

Da var kinobursdagen for ei av jentene i bygda over. Jeg var med som "buss-sjåfør" ;) Kjekt med mange seter, gitt... Var en artig film. RIO - 3D - absolutt å anbefale. Jammen er det greie unger i bygda her, gitt. Var ikke noe å problem for oss 2 damene å holde styr på de 14 barna :)

RIO

Ellers skulle jeg faktisk gjerne hatt LITT regn snart, så jeg slipper å vanne... men - så kan det gjerne bli fint igjen med det samme :) Kanskje litt regn i natt :) I morgen kan det gjerne være fint igjen, for da kan jeg få hjelp til å grave opp vann-lekkasjen. Nå har jeg skrudd av pumpa, så det er skikkelige hytte-tilstander her :) Godt med dobbelt utedo, ja... og gode venner/bekjente - ja - det er godt å ha en hel bygd rundt seg :) Jeg er så utrolig heldig som får bo i denne fantastiske bygda med alle de ca 600 flotte menneskene :) TAKK :)

Ønsker alle en god helg :)

2 kommentarer:

  1. `hvordan går det med byttet? fått inn vann enda? Litt spent på hvordan vi skal ordne møtet uten vann ;)

    SvarSlett
  2. Har vann ;) Ellers hadde jeg bare fyllt opp en dunke... er jo ikke mye vann vi trenger, egentlig ;) Bortsett fra i dusjen, da... den håper jeg liksom at vi kan klare å trylle litt i :)

    SvarSlett