tirsdag 12. juli 2011

Yes!

Er fornøyd etter møtet i banken... ser ut til at jeg faktisk skal kunne unne meg litt nøtter og fløte på grøten, også ;) Gjett om skuldrene sank litt lenger ned nå, da ;)

Kjøpte meg faktisk en vev etterpå!!! Til 200 kroner, da ;)

min ny-ervervede vev

Jeg kan jo ikke veve, enda, men - det er noe jeg har hatt lyst til helt siden jeg prøvde meg på en "1-meters-vev" i 9.klasse :) ...og det begynner jo å bli noen år siden... fikk faktisk en flott vevbok av den ene søstera mi til en bursdag - eller kanskje det var til jul :) Dessuten har de jo kurs på bygdetunet i Kvelde, så det er jo en mulighet å melde seg på der :) Men - det får nok vente litt... nå har jeg i hvert fall en vev, så da er jeg jo litt nærmere å kunne veve :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med både vev og lykkelig bankbesøk!!:) Kjekt å høre!

    SvarSlett
  2. Får ikke opp bilde av veven her på jobb, men skal se hjemme. Høres kjempe koselig ut! Synes slikt er kjempe gøy selv, selv om ikke jeg heller har prøvd det på omtrent like mange år så vet jeg at jeg ville likt det;)

    SvarSlett