torsdag 31. mars 2011

Klatrekveld :)

Det blir ikke så mye klatring på meg for tiden - for å si det sånn: jeg tror ikke jeg hadde klart å komme til toppen en gang... har ikke akkurat blitt i bedre form det siste halve året, men - nå er det endringer :) I kveld var jeg "sikring" for barna. Det er skikkelig moro med klatring, og nå er jeg også blitt med i styret for klatregruppa. Har DU lyst til å bli med på klatring, vil jeg anbefale HVARNES KLATREKLUBB:

http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=367013117121

Ellers har jeg jo kjørt bil i dag, også, da... kontroll av handa til eldstemann...og i morgen skal jeg på en kontroll... og sånn går nu dagan...:)

Nå har jeg vaskehjelp - det er DEILIG... det må jo være trivelig når en virkelig kan se hvor en har vasket...??? ;) hun har da jobben her i huset, i hvert fall...

Nå skal jeg slappe av og legge meg tidlig.... har en forkjølelse som gjerne vil bo i meg, men - jeg vil egentlig ikke ha den der... nesten som å ha leieboere som ikke betaler, det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar