onsdag 16. mars 2011

Midt på natta!

Får ikke sove... våknet - måtte på do... så hadde minsten tulla seg inn i dynetrekket... så ble jeg liggende - og tenke... det er mye en kan bli liggende og tenke på, gitt! Burde jo absolutt sovet, men - etter ei stønd i våken tilstand ble jeg jo sulten... så - da sitter jeg her i stua, da. Tok meg et par tørre brødskalker. Vurderere å lage en kopp te. Kanskje en kamille-te hadde gjort susen... kunne kanskje fått et par timers søvn før morgenen... i hvert fall en time... må jo opp kl. 6. Nå er den 04.15. Ja - setter på tevann, jeg...

Tomt for kamille-te... men - får prøve en "infusion Miel Citron Lemon Honey"... den er litt søt, men... uten koffein i hvert fall :) Så forresten at det er -12,4 grader ute... ikke helt vår-stemning, det, men - så lenge det er sol og smelting om dagen, så er det jo greit :)

Jeg er veldig glad i vinteren, men - nå er det mars og det er vårmåned. Nå er jeg glad for at det er vår. Og - det er jo fint når det er vår, sol, varme - og SNØ til å gå på ski på :) Rene påskestemninga for tida.

På tide å få tatt noen fin bilder nå... ja, ikke akkurat nå, da, men... i løpet av de nærmeste dagene. Det er jo så moro å ta bilder :) Nå skal jeg drikke teen min, og så vil jeg legge meg og se om jeg får litt søvn.

natta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar