lørdag 2. april 2011

Nå kan våren gjerne komme...

Ja, den er jo her, da, men... nå er også epletrærne klare for at våren er her :) Det er egentlig vidunderlig å gå for seg selv og beskjære frukt-trær - og andre trær. Det er så spennende å tenke på hvordan treet vil se ut når det begynner å vokse.:)

Mmmm - ja, da - jeg har begynt å bli litt eldre, ja... det var ikke akkurat sånn jeg følte det før i tiden... det gjelder vel i grunne hage-arbeid generelt :) Jeg forstår jo det at jeg ikke er tenåring lenger, når jeg synes det er deilig å luke!!!! synes ikke det hele sommeren jeg, heller, men - å luke mens jeg venter på at plantene skal begynne å skyte nye skudd - det er FANTASTISK :) Jeg er mest glad i stauder - og særlig stauder jeg har fått fra andre. Det er koslelig å tenke på dem jeg har fått dem av når jeg går rundt i hagen og koser meg. mmmm - ja - nå er jeg virkelig klar for vår og sommer ;) Det er spennende å se livet komme ut av dvalen og skyte nye skudd. Verden bare strømmer over av energi når det er sånn. Det er det som gjør VÅREN SÅ VIDUNDERLIG :)

Dette bildet er fra 2010...men - nå er det ikke lenge til de på nytt dukker opp :)
... og har du lyst på en tur i hagen og en kaffekopp på terrassen, er det bare å si i fra :) Her er er det både hagerom og kaffe ;) VELKOMMEN TIL MIN HAGE :)

Jeg har også lagt til noen flere bilder under gårds-fanen :)

1 kommentar:

  1. Siden du snakker om stauder, i år har jeg lyst til å forsøke meg på kusymre, det vil si primula. Den skal visstnok kunne vokse fritt her :)... ellers blir det vel mest lavendel, som er det eneste disse små sleipe brunsneglene lar være i fred hos meg ;)

    SvarSlett