lørdag 2. april 2011

Fin sangkveld i går :)

Det kom vel ca 30 mennesker utenom NYKO og bandet på sangkvelden i går. Vi hadde nok lagt opp til litt vel mange sanger, så neste gang bør vi vel ta 5 sanger mindre, men - det ble en trivelig kveld. Jeg hadde det i hvert fall helt topp. Det er helt utrolig, fantastisk moro å få være med å spille med band. Sang litt, spillte fløyte, fiolin eller rasleegg. MORO!!! Nå er det bare å begynne å øve til en ny sangkveld. Har du noen ideer til sanger du kunne tenke deg å synge med band, er det bare å gi meg ideer. Vi er klare for utfordringer :) - og - det trenger IKKE å være bare fra 60-tallet. Jeg tar gjerne noe annet, også - og de andre går også med på det ;)

Ha en herlig lørdag... i dag har jeg som mål å la bilen få stå i fred - få en fridag, og holde meg her hjemme i nærmiljøet :) Rydde, klippe busker og trær, vaske litt, kanskje, spise god mat med kjæreste og ett barn som er hjemme... ja - tror det blir en deilig dag :)

2 kommentarer:

  1. her er det klart for en bytur. Ellers strikke babyteppe av typen amanda ;) Nyt dagen :)

    SvarSlett
  2. Pass på å ikke kjøpe garn, da ;) Hvis ikke du har brukt opp det du har, da ;) ...det er jo jeg den rette til å snakke om... ;) KOS DEG!!!

    SvarSlett