torsdag 7. april 2011

Noen ganger kan livet bli litt kjiipt...

En våkner opp og har det egentlig ganske greit, men - så kan noen si noe til en - eller gjøre noe mot en, og dermed ser alt ut til å fått et litt annet lys!

I dag er en sånn dag, og i dag er det også grått ute... men - jeg får prøve å snu det rundt, og fokusere på det positive. Det er ikke så lett på en-to-tre, men - i løpet av formiddagen håper jeg å få det til. En blir jo liksom så tafatt, også... Men - nå skal jeg gjøre de tingene jeg må gjøre, og så få vi se om ikke det hjelper å få unna noen ting som "henger over meg"!

Noen dager på hytta håper jeg vil gjøre susen :) Og - så satser jeg på å få igjen huset mitt!!! i helgen!!! og begynne å flytte litt inn der...

Hvis jeg nå starter på noen ting jeg MÅ gjøre, og så kanskje rekker en liten tur ut i hagen for å se på alt det nye livet som sitrer... det burde hjelpe :) Dette er en tid da jeg elsker å gå rundt i hagen og kikke. Både her og der titter det grønne spirer opp av jorda. Det er også på tide å flytte en rabarbra-rot nå :)

Egentlig er det godt å skrive litt, også, for da får man ut litt av det som ligger der...

NÅ skal jeg gå og finne noen papirer som jeg må ha...

HA EN FIN DAG - DET HAR JEG PLANER OM Å FÅ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar