onsdag 15. juni 2011

Fortsatt uten vann...

... og jeg maler og jeg maler... så sant jeg ikke er på jobb, en eller annen sommeravslutning, lager mat, "ordner" med barna, rydder, luker eller et eller annet annet...

Har fått tatt litt bilder i hagen, da... de legger jeg inn under "gården" :)

Snaaaaart feeeeriiiieeee...

Noen bilder fra oppussingsprosjektet...:

Stefar har flyttet hyller fra den ene enden av "kontoret" til den andre...

... for jeg har fått en dobbeltseng av naboen, som er fin å ha inn her - og den passet akkurat!!!

Det minker stadig på det gule... og nå har jeg endelig fått plass til den store paraplyplanten min :)

Synes det blir veldig fint når det blir ferdig, da :)

3 kommentarer:

  1. Skal si du har hendene fulle!!! Men det ser ut som det blir veldig fint. Og da flytter dere dit og leier ut, eller? Får du vestlandsbesøk i helgen forresten?

    SvarSlett
  2. Så deilig sommerstemning på bildene fra gården! Kjenner at det er alt for lenge siden jeg har vært på besøk!!

    SvarSlett
  3. Ja, hendene er fulle... vi blir boende her... har div. planer for Øppstua - eller Mumihuset - eller Millahuset... eller hva det blir ;) Første prosjekt er å tilby "avlastningsleir" for barnevernet :)

    Bare å legge ferien hit i sommer, vet du ;) Hjertelig velkommen... og - ja - får vestlandsbesøk :)

    SvarSlett