fredag 10. juni 2011

Ja, ja... uten vann...

Det er ikke bare en ting, nei... jeg har jo da ikke fått ordnet de papirene som må ordnes for å få overflyttet strøm-abonnementet på gården til meg, så nå er strømmen blitt skrudd av! Har eget abonnement i huset jeg bor i, men vannet er jo i låven og låven går på det abonnementet som er skrudd av - og pumpe-rommet er i låven... dermed har vi ikke vann. I dag har jeg invitert til "jentekveld" med noen venninner - blir 7-8 stykker - og noen av dem skal sove over - i huset uten strøm... men - kanskje de får bli her nede... Jammen godt at jeg har dobbelt utedo og kort vei til Tjønna... det blir do og bad i det fri!!! Godt det er reale jenter som har sovet ute ei natt før, som kommer:) Det ordner seg nok... og så var det jo ikke vann vi skulle drikke i kveld... mer brus...

Der kommer eldstemann hjem fra skolen. Han skal pakke og ut på tur med jeger og fiskerlaget, så - vi trenger jo ikke å ha det bedre enn ham ;)

Det kommer vel sikker noe regn, også, så da kan jeg jo fylle opp kopper og kar ;)

GOD PINSE!

2 kommentarer:

  1. Brus du meg i øra. Vin er vin ;-)
    Og vi klarte oss utmerket uten vann og med utedo og mygg.

    Susan

    SvarSlett