lørdag 11. juni 2011

Oppussing...innflytting...nye møbler...

I dag har jeg fått hjelp av mamma og stefar... vi har hentet møbler hos naboen - som jeg har fått :) Jeg fikk flere fine furumøbler: en dobbeltseng, et salongbord og to TV-hyller. Hun har også et kjempefint furu-skrivebord som jeg skal få en annen dag :) I tillegg hadde mamma og mannen med seg en lenestol med puff :) Jammen er jeg heldig :) Synes jeg er priviligert, jeg :)



Har også fått malt litt og satt på plass et flott skap som jeg fikk av ei venninne av ei venninne for noen uker siden :) Synes det ble utrolig fint med den lyseblå veggen bak - og den lyseblå veggen liker jeg adskillig bedre enn den gule... det kan du se på bildet fra kjøkkenet... ja - ikke at jeg liker den bedre, da, men - du kan se forskjellen på fargene ;)


 I den ene stua er det tekstiltapet... leieboerne hadde katter, så en del tråder er løsnet. Disse har jeg rett og slett bare dratt av, ogi dag har jeg begynt å "mate" tapeten med maling. Blandet ut malingen med vann, så trekker den lettere inni :)Det ser ut til å funke veldig bra! Der har jeg faktisk gul, men - det er jo egentlig mer hvit - og med et ørlite skjær av gult. Ville ha en litt "varmere" farge der inne. Nå har jeg kjøpt 10 liter av hver farge, så da har jeg vel kanskje nok til en del av rommene i huset ;) Vet noe av det jeg skal gjøre i sommer, i hvert fall.....





PS. Har du en fin sofa - gjerne sovesofa - som også er god å sitte i, trenger jeg en... trenger også flere senger og kjøkkenstoler, nattbord og skrivebord :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar