onsdag 17. august 2011

Skolestart i Siljan

Da har vi hatt første skoledag med elevene. Jeg må si at etter 3 fulle arbeidsdager er jeg nå ganske sliten! Ikke bare, bare å gå fra 7 uker med eget program til full jobb - med oppstart og planlegging for høsten! Men - det er spennende og jeg gleder meg til det som vi så vidt har startet opp i dag :) Har en gjeng med flotte elever.

Vi er to lærere på 28 elever. Jeg har også fått en prosjektlederstilling inn i min 100%-stilling som går ut på å utarbeide systemer rundt "Inn på tunet" i Siljan. De har allerede gården i gang, så jeg skal være med der noen timer tirsdag og torsdag. Dette gleder jeg meg skikkelig til. Tror det blir super-spennende :) Kan jo også ta med meg tips, erfaringer og ideer hjem til egen gård ;)

Men - sliter var jeg da jeg kom hjem i dag... og mine "stakkars" barn hadde en noe utålmodig mamma i dag... men - vi har gjort opp nå. De tre minste ligger og sover. Eldstemann skal nå få en ny sveis ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar