søndag 14. august 2011

Siste kveld av ferien....

Ja... en blir jo litt tankefull... MANGE deilige dager siden forrige arbeidsdag. En gjør seg noen tanker ;)

Det har vært en herlig sommer. Hadde først noen flotte ferie-opplevelser med familie og kjæreste. Deretter har jeg hatt 4 UKER hjemme på gården. Noen av nettene har jeg sovet hos kjæresten, men på dagtid har jeg vært her! Det er utrolig deilig å være hjemme og nyte denne herlige bygda. Jeg er så fantastisk heldig som får bo et så fritt og fredelig sted. Har hatt flere besøkende som har kommentert "roen" her. De kjenner at pulsen går ned og stresset forsvinner! Det er jo akkurat det jeg synes er så fantastisk! Moro når andre også kjenner det sånn. Det er godt å kunne tilby RO i vårt stressede samfunn. Det er i grunnen det jeg vil bruke gården til!!!

Appropos det: har fått en link til en "avslappende side" på nett:

bruk litt tid til å stresse ned!

Har ikke testet det selv, men har ei venninne som bruker "En reise i hvile" fast. Hun er veldig fornøyd og anbefalte den til meg... tror kanskje jeg kan få bruk for den utover høsten!

Jeg gleder meg til å starte på nye utfordringer - samtidig som det har vært helt superdeilig å ta det rolig i mange uker. Men - variajon er bra ;) Det er jo det å kunne nyte roen her som gjør at jeg tror at jeg skal takle alle de utfordringene jeg står overfor utover høsten :) En kort oppsummering av høstens oppgaver:
* mor til 4 - lekser og fritidsaktivitetene deres...
* holde orden på gården - og i husene
* 100 % stilling i Siljan kommune (lærer og prosjektleder)
* organistvikar
* avlastning en helg i måneden
* tid til kjæresten og hans 4 barn

Ja - det ser ut til at jeg skal få tiden til å gå... snart er det høstferie... og så er det jul ;)

Nå må jeg legge meg, for det er i grunnen den aller viktigste oppgaven jeg har - for å få de andre til å fungere!

GOD NATT - OG GOD HØST:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar