tirsdag 30. august 2011

tekstiler med trykk

Jeg har bestilt litt reklameprodukter fra Vistaprint... tror ikke akkurat det er så veldig mye fokus på det miljøvennlige aspektet der! I dag fant jeg en fin hjemmeside... noen som har testet ut produktene på denne siden?

Miljøvennlige tekstiler - med trykk


Kanskje jeg skal teste det... forsøkte å finne noen priser, men det var ikke lett... får få i gang den her gården litt mer før jeg kjøper noe mer reklame ;)

Har forresten fått lov til å være "prøvekanin" på et prosjekt som "Det gode hjørnet" i Larvik tester ut. Fikk en kasse med økologiske varer - frukt, grønt og bakevarer. Skal teste det ut litt. Komme med tilbakemeldinger og så kanskje jeg kan få sånne varer levert på døra fremover. Det er jo i så fall helt supert ;) Blir et spennende prosjekt.

Det gode hjørnet

En kafe du bør teste om du er i Larvik ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar