søndag 12. februar 2012

TV-planer!!!

I dag har jeg faktisk planer om å se et program på TV (på nettet direkte, da... for jeg har jo ikke TV-signaler...) - det er ikke ofte jeg planlegger hva jeg skal se!!! Men - på facebook i dag så jeg reklame for et program - via DNT sine sider. Det er "Fjellfolk". I dag kl. 20.15. Det ser skikkelig spennende ut :) Gleder meg - og kan nesten ikke vente... men - det må jeg jo, da, for det kommer jo ikke før ;) Tenker jeg skal rydde litt på kjøkkenbenken mens jeg venter. Ble nemlig litt inspirert til å ta tak i noen kroker som flyter her - etter at jeg så på TV3 play: "Ekstreme samlere" i går! SÅÅÅ ille er jeg i hvert fall ikke, men jeg har jo absolutt noen plasser det ligger og flyter!

TV3 play: Ekstreme samlere

NRK nett tv: Fjellfolk

Ellers har jeg i dag vært organist i Siljan kirke for første gang. Det var kjempetrivelig. Det var jo en relativt enkel jobb i dag, for det var besøk av Seven jentene som hadde opplegg for mye av gudstjenesten. Det var også med 10 jenter fra Siljan - jeg kjenner alle fra skolen :)

Fikk gått meg en tur i Siljan og en runde i skiløypene her i Holtebygda, så jeg har fått med meg det deilige vinterværet i dag, også. Jeg kjenner energien og optimismen strømmer på - sammen med sola ;)

Livet er egentlig ganske herlig ;) NYT DET!

1 kommentar:

  1. Tja... det Fjellfolk-programmet var jo ikke SÅ bra som jeg hadde håpet, da... men - det er jo koselig å se folk som koser seg i naturen :) Det er jo en flott plass å være ;)

    SvarSlett