mandag 19. mars 2012

Noen flere bilder... :)

Fra de siste ukene...

Minsten har laget seg ei hytte i underkøya på hytta. Der sitter han og leser...

En liten skigåer - på myra ved hytta :)

Dette er den samme gutten, men nå har han blitt skiløper...

En dag i vinterferien to kjæresten seg av alle barna, mens jeg fikk gå meg en tur alene på fjellet. DET var luksus, det... og så var det så vanvittig flott himmel. Hadde bare mobilen med, så bildet ble ikke av så veldig god kvalitet, men - et lite minne...

Kjæresten har fått seg valp. Vi hadde 3 døgn sammen på hytta. 2 voksne, 7 barn og en valp. Hytta er jo tross alt 52 m2, så det gikk fint ;)

Ut på tur, men kanskje litt sur... ;)

Strutåsen... et nydelig turmål i passe avstand.

8.mars fikk jeg være med og se på kalvefødsel på gården der jeg jobber en dag i uka. Det var spennende :)

Dette er ammekuer. Moro å se hvordan de andre kuene ("tantene") fikk være med å sleike den lille nyfødte. Naturen er vidunderlig :)


...og samme dag kom dette vakre vidunderet til verden. Tar nok litt lenger tid før han begynner å gå, men - han er jo til å "spise" opp, da ;) Så - det gjør egentlig ikke noe at han ikke kan gå, enda... :)
...og tante fikk holde ham - 2 dager gammel... kjenner jeg blir mer og mer lik mamma og mormor... kan nesten ikke la være å ta på de små...!!!! ;)

Stolte søskenbarn :)

Så litt klatring i hallen. Her er eldstemann i buldreveggen

... og her...

Kjærestens yngste og min nesteldste i klatreveggen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar