tirsdag 2. desember 2014

Dagens tur :)

I dag gikk jeg bare en liten runde i skogen på oppsida av gården. Jeg kikket litt på hvor vi kan sette opp gjerder neste år, slik at drøvtyggerne kan tygge litt mer... :) Det er ganske stille rundt her, men - i dag hørte jeg faktisk et hjortedyr (hjort eller elg) rett i nærheten - 3 ganger. Synes det er både litt spennende og skummelt. Dessuten kom jeg til å tenke på at det kanskje var jegere i nærheten, men - de kan evt. bare skyte rådyr og småhvilt...tror jeg...??? Jeg så i grunnen spor etter dyra, også... både elg og rådyr... tror hjorten har litt større enn rådyra... Dette burde jeg jo egentlig kunne, siden jeg har tatt jegerprøva, men - det er 1,5 år siden, og da tok jeg det på kort tid... fikk det ikke akkurat under huden.. tenker som så at nå har jeg lov til å jakte - og så kan jeg bli med noen som kan det, for å lære :)

Nå tykner tåka til ute, så jeg er glad jeg kom meg ut i sta. Det er jo faktisk litt å se på, selv om det ikke er så lyst som når det er sol. Fikk tatt noen bilder - lagde kollasj :)



Nå skal jeg jammen teste en DVD jeg har: YOGA for absolute beginners :) Og så skal jeg hvile litt før ungene kommer hjem :) Ha en fin dag - og kom deg ut - om ikke annet, så en liten tur ;) Det klarner hodet!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar