torsdag 26. april 2012

Jobbtur til "Den lille dyrehagen"

I dag har jeg vært med Tveitan-skolen (se blogg under) til Brokelandsheia i Aust-Telemark. Vi kjørte biler til Skien, der vi hadde leid en minibuss. Det var en 17 seters buss. Jeg hadde sagt meg villig til å kjøre.... kjente at jeg var litt spent på morgenen i dag...! - ble ikke bedre da jeg oppdaget at det var automatgir - det har jeg aldri kjørt... Men - det er jo enklere, så det gikk fint :)

10 elever + 4 voksne var på tur... vi fikk se mange dyr. Jeg var litt skeptisk på forhånd, for det er mest reptiler der, og jeg er vel ikke VELDIG glad slanger og sånt...!!!















Jeg visste at vi skulle få mulighet til å holde slangene, men - det var jo helt uaktuelt - trodde jeg... men - sånn kan det gå:








Anbefaler alle en tur til:

Den lille dyrehagen

Takk for en fin tur til dere som var med :) Det var veldig trivelig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar