mandag 28. mai 2012

2.pinsedag

Dette har vært en begivenhetsrik helg :)

Lørdag og søndag hadde jeg med barna på orienteringsløp i Kongsberg. Vi overnattet på en skole :) Det var moro. Alle fikk løpt litt - og jeg fikk rotet meg SKIKKELIG bort... , men hentet meg inn igjen, da :)

Pinseløpet

I dag har jeg vært i Siljan. Fikk lov til å være organistvikar i Grorud kapell. Det var skikkelig fint. Et kjempekoselig kapell. Det var ekstra stas å få spille der i dag, for barnebarnet til en god kollega ble døpt der i dag. Det var fullt kapell - og flotte mennesker - i et flott kapell! Da jeg ankom ble jeg møtt av den trivelige kirketjeneren og kona hans - og duften av kaffe og nystekte vafler, som jeg fikk smake på :)

Det er jo flott oppover i Grorud-dalen, så det ble noen fine timer :)

Ønsker alle en fortsatt god pinse - og lykke til med uka som kommer :) Snart er det sommer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar