mandag 7. mai 2012

En herlig helg :)

Det har vært en helg med full aktivitet på gården :) Besøkshjem for 2, egne barn, kjæreste og mor og far... trivelig, engasjerende, aktivt, nyttig, slitsomt, deilig... :) Ja, kort sagt - en helg med mange og gode inntrykk - og gode følelser :) Her er noen bilder:

Fra Nistua mot Øppstua...

Noen blomster titter opp mellom mye ugress... her var det første bedet mitt, men - nå har jeg i grunnen fått en del andre...

Vi fikk ryddet litt, men det er mye igjen av ruinen...

Fant en liten ripsbusk under verandaen - kanskje det er en fugl som har sådd den... fikk plantet den skikkelig, men er spent på hvordan det har gått etter at det var -4,5 grader i natt... moro hvis det klarer seg :)

Dette bedet bli luket litt...

Min tidligere svigermor har gjort et godt grunnarbeid her... mange flotte stauder og løker. Spent på hvordan det ser ut til konfirmasjonen om to uker...

noen søte tusenfryd har sprunget ut.
Her fikk vi gjort litt grunnarbeid - opprydning etter graving i høst.

Her var det graving tidligere i vår. Jeg kjørte traktor og planerte... andre tok seg av rakingen :)

... som f.eks. far...
Litt lydbok før frokost...

Trollsvann...


mer Trollsvann...

Ja - her er Trolssvannhytta

Trofast.



Jammen så vi en huggorm i år, også... denne var svart, men vi så sikk-sakk-mønsteret på ryggen...

Den forsøkte å gjemme seg for oss.

Eldstemann syklet til og fra Trollsvann...


2 kommentarer:

  1. jeg gleder til å komme til deg igjen for andre gang. Camilla. klem henning

    SvarSlett
  2. Det koselig, Henning :) Vi skal få en fin klassetur sammen :)

    SvarSlett