tirsdag 8. mai 2012

Trenger lamper...

Hei :) Jeg takker alle som til nå har bidratt til at jeg har kunnet innrede Øppstua på gården, slik at den kan brukes til glede for flere enn meg og min familie :) 1.etasje begynner å bli godt innredet. 2.etasje er også godt på vei. Vi har fått en god del senger - så der blir det bra :) Jeg har kjøpt noen enkle lamper på IKEA, men trenger mer lys! Har vært heldig å få noen lamper, også, så det er litt lys her og der, men - det blir jo etter hvert vinter igjen... det er mange barn som har behov for litt lys på rommene, f.eks....

Derfor: har du noen lamper liggende, som du gjerne vil bli kvitt (de må være i orden), så er jeg interessert i litt forskjellig. Både stå-lamper, vegglamper, taklamper og bordlamper :)

I tillegg trenger jeg fortsatt enkle, solide kjøkkenstoler i tre :)



Takk igjen til alle som har bidratt :) Har du lyst til å se hvordan det er blitt, er det bare å ta en tur. Kan være lurt å ta en telefon først, da... for vi er ikke alltid hjemme... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar