fredag 8. mars 2013

Kvinnedagen...

Da er vaskemaskinen montert... det var den faktisk i morres kl. 06.30 :) Satt på den første vasken (uten klær...) før jeg dro på jobb... sååååå morrrroooooo :) Kjempefornøyd :)


Gleder meg til mange vasker i denne maskinen. Den tar faktisk inntil 12 kg pr maskin!!!

Må bare henvise til Øystein Sunde sin sang om at begeret er nådd... Hvordan blir det med "sokka mine" i denne maskinen, tro? ...eller ullvugga... det er en utrolig bra sang :)

Så over til Tveitan... fikk sett en del av en kalvefødsel i dag, men...
mer kalving på Tveitan i dag... rakk ikke å få med meg at kalven kom, men - en times tid etter at jeg kom hjem fikk jeg melding om at det var født en stutekalv - og at det hadde gått bra :)


Nå forsøker jeg meg som cupcake-baker... blir ikke akkurat som på bildene...kom f.eks. nå på at en bare skal fylle 2/3-deler i formene - kan du forstå hvorfor??? -...også så fint at jeg satt i gang med 3-dobbel porsjon, da...

...kan jo se at det egentlig er noen fine former nedi der et sted... og så lukter det svidd...hadde visst bare satt på undervarmen...!!!


Alle skal alltid vise frem de fantastiske cupcakene de lager... sånn her ble mine... tror kanskje ikke jeg skal ta dem med i bursdagen til dattera... :( men - røra smakte skikkelig godt, da - så det gjør kanskje kakene, også... :) Men - uten god humor er de vel ikke akkurat et syn for øyet!!!

Ja, ja... jeg kan vel noe annet... og - jeg kan vel kanskje BARE bli bedre til å bake... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar