lørdag 12. mars 2011

Livet er herlig!!!

Først spillte og sang jeg med den ene søstera en times tid. Det var så utrolig gøy, så tida bare fløy... ble litt forsinket til neste søster, men... det får gå... fikk det bar etter hvert...

Begynte med at vi skulle spille 4-hendig, men - så fant hun ikke nota - og JEG spiller ikke uten noter, altså! I hvert fall ikke mye - selv om jeg øver meg litt på det ;) Men - da måtte vi finne på noe annet. Hun tok ei note som hun spillte piano på og sang inntill - jeg tok ei tverrfløyte som lå oppå piano :) MORO!!!! Så byttet vi, men hun valgte å bare synge. Den flotte stemmen, da! Visste egentlig ikke at hun kunne synge en gang - kanskje på tide å oppdage... :) Vi måtte i hvert fall bare finne flere noter med sang og piano. Det var bare SÅ moro. Jeg fikk også litt dreisen på å "bare" kompe - uten melodi. Det begynte virkelig å svinge etter hvert. Så - tida fløy... :)

Men - så fikk jeg nå til slutt løsrevet meg - og det fikk hun, også... hun skulle liksom være litt mamma, da... ;) Jeg dro videre til neste søster.

Vi tok først en shopping-runde - i 2 stk sportsforretninger. Det er jo kjempemoro med salg, men jammen godt at jeg fikk lønning i går :) Kjøpte meg faktisk en Bergans-boblejakke... det har jeg ønsket meg lenge - og med 50% rabatt hjelper det jo, men - det blir jammen penger, lell :)

Så var det ut på tur, da :) Må jo bruke utstyret (brukte faktisk ikke noe av det nye, men ei bukse denne søstera har kjøpt på Fretex en gang :))... Vi gikk oss en skitur i Greveskogen. Utrolig deilig "å få lea de' te' " !!!

Nå skal jeg til kjæresten og barna hans og ha skikkelig lørdagskveld med pizza, godis og film ;)

LIVET ER HERLIG!!!!

Kan jo si at jeg da fikk luftet begge søstrene mine - og meg selv denne helgen :) I og med at jeg tur med den yngste i går, og ski med den eldste i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar