lørdag 12. mars 2011

Tønsberg!

Har hatt en trivelig natt hos min yngste søster i Tønsberg. Vi pratet, gikk tur, strikket, drakk kaffe og jeg fikk låne badekaret :) De har nemlig kjøpt seg badekar/dusj/tropisk regn... et lite spa... på badet :) Måtte teste det, vet du :) Vurderer å kjøpe noe sånt til det ene huset hjemme - det som jeg vil bruke til div. utleie. Veldig deilig. Ble supervarmt inni der, så en trenger jo faktisk ikke så varmt vann som ellers. Måtte sette opp dørene, og hadde jeg hatt et vindu å åpne, hadde jeg vel åpnet det, også. DEILIG!

I dag skal jeg på ski med den andre søstera. Skulle gjerne ha sovet litt lenger, men... våkner som regel i 6-tida, jeg! Får strikke litt og høre litt lydbok;) Eller så kan jeg leke med nevøen som jeg hører er oppe :)

1 kommentar:

  1. da må du kose deg på skitur. Her skal det hekles, handles litt og ellers ta livet som det kommer :)

    SvarSlett