fredag 15. april 2011

Hadde en strålende dag :)

Må bare si at Facebook er en artig oppfinnelse :) Jeg følte meg såååå satt pris på med enormt mange bursdags-hilsner i går :) Tusen takk til alle dem som sendte meg en hilsen og var med på å gi dagen en ekstra piff :) Det var jo en aldeles nydelig dag ute. Jeg var hjemme på dagen og kunne nyte det ved å stikke på kaffebesøk til ei venninne - og "slikke sol" ;) Men - å få så enormt mange hilsner - det var virkelig STORT!!! Hver enkelt hilsen tar jo ikke så lang tid å skrive, men - den ble skrevet, og når 100 stykker skriver gratulerer med dagen - ja - da blir det virkelig stort. Jeg er så enormt takknemlig, og skal virkelig bli flinkere til å sende folk en liten oppmerksomhet. Det er ikke alltid så mye som skal til. Hvis ALLE GJØR LITT, så blir det fort STORT! Det passer jo faktisk veldig godt sammen med den lille historien jeg skrev om gutten med sjøstjernene :)

Så - TUSEN TAKK TIL ALLE SOM VAR MED Å GI MEG EN LITEN OPPMERKSOMHET I GÅR. Det gjelder jo selvsagt også dem som gjorde litt mer enn en hilsen på FB :) Fikk både telefoner, SMS-er og besøk - og pressanger ;) Jeg er visst ikke for gammel til å kose meg med litt bursdagsfeiring, men - det kan jo hende jeg blir 39 år neste år, også ;) - eller så får jeg bruke et år på å venne meg til tanken på et nytt 10-år! Syntes det var fantastisk å bli 30, men - litt mer skeptisk til 40 ;) Men - en kan jo bare tenke på alternativet, så kan en jo fort bli lykkelig om en er så heldig å bli 40 :) Det skal jeg tenke på det neste året ;)

Ha en strålende dag :) - og i følge gamle værtegn - så skal det jo også bli en STRÅLENDE SOMMER ;)

Jeg føler meg som et VANVITTIG HELDIG MENNESKE :) Tusen takk - alle som har giddet å bry seg om meg i går -  og alle andre dager :)

Klemmer fra meg kan avhentes personlig ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar